Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. În cazul unui retur, cumpărătorul va acoperi costul transportului iar returnarea produselor se va face în termen de 14 zile calendaristice de la denunțarea contractului, folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea.
PRODUSELE GRAVATE, REALIZATE LA COMANDĂ, PERSONALIZATE NU SE POT RETURNA. Conform OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor art. 16, litera c) Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 următoarele:
Produsele confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar. Conform legii, bijuteriile gravate/personalizate, realizate conform specificațiilor clientului nu se pot returna. În această categorie intră orice bijuterie gravată, colierele cu nume sau cele realizate conform specificațiilor clientului.
Legea completă o puteți citi aici: http://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legislatie/oug_34_140616.pdf
Produsele returnate trebuie să fie NOI, NEFOLOSITE/fără să fi fost probate și livrate în ambalajul original. Ambalajul este parte a produsului achiziționat. Ne rezervăm dreptul de a refuza returul pentru orice produs care nu îndeplinește întru totul condițiile de returnare, este uzat fizic/zgâriat sau deteriorat.
Pentru a returna un produs negravat/fără personalizare, vă rugăm să ne contactați prin email la adresa: contact@brataripentrucupluri.ro
Cumpărătorul va trebui să suporte costul aferent returnării produselor în caz de retragere. În situația în care, la plasarea comenzii, costul transportului a fost oferit gratuit de către Vânzător, în cazul returului produselor comandate se va factura taxa de expediere respectivă.
În cazul bijuteriilor negravate/fără personalizare, clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului.
Contravaloarea produselor, se va restitui: prin OP – în contul indicat, în maximum 15 zile lucrătoare. Restituirea în cazul plăților online sau prin OP depinde direct de banca prin care se efectuează tranzacțiile, astfel încât nu ne facem responsabili pentru întârzierile intervenite.
Ce se întâmplă dacă fac o comandă de produse personalizate și Refuz sau Nu Receptionez coletul ?
Conform Legii, dreptul de retragere din contract (retur, refuz colet, etc) nu este permis pentru produsele personalizate. Aceasta prevede că nu este permis dreptul de retragere, printre altele, și pentru această categorie de produse:
Furnizarea de Bunuri confecționate după specificațiile prezentate de Cumpărător sau personalizate în mod clar; (gravura personalizată)
Prin plasarea unei comenzi pe Site, Contractul între Client și Vânzător se consideră încheiat, fără a fi necesară alta procedură prealabilă de contact (ex: confirmare telefonică, sms, email).
Nerespectarea obligației de preluare a comenzii de produse personalizate conduce la implicatii de natura juridica.
Anularea unei comenzi
Anularea în mod repetat a comenzilor de către același client este considerată abuz.
Refuzul/neridicatea unei comenzi, sunt considerate abuzuri; ne rezervăm dreptul de a nu mai procesa comenzi în cazul clienților cu istoric negativ.